06:52

Oj tiden räcker egentligen inte till för att sitta på datorn. Men ja kunde bara inte överlämna datorn utan att skriva
på bloggen. Vaknade 5 imorse. Tog en rejäl frukost för jag har ingen aning hur ja kommer klara denna trötta dag.
Jobbar 8 timmar och  det är alldelens för mycket för mig men på nått sätt kommer ja lyckas ska ni allt få se:) Blir inge stan idag,utan ska direkt hem snabbt och sova! eller det kanske jag bara säger nu eftersom att ja är fett trött. Nämen ja tar bussendirekt hem efter jobbet så förmodligen skriver ja på bloggen hur dagen har varit när ja kommer hem.

Nu måste josefin verkligen skynda sig så ha en bra dag.
och hoppas vädret siktar på sol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

puss

Kommentarer
Postat av: SaraChristina

Jadu, man kan ju skriva saker på google, som "bloggdesign" och sånt, el design för blogg.se el nåt jag vet nt :P Jag minns inte vart jag hittade min design, men om du vill ha en riktigt fin design så finns det vissa bloggare som gör designer, vissa gör gratis och andra vill ha betalt! Undrar du någe mer om det så är det bara att fråga =)



/Sara-Christina

2009-06-17 @ 12:04:59
URL: http://sarachristinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0