Väntar på tåget i bastuträsk

Tjenare! sitter på tågstationen nu och väntar på tåget som kommer om en timma. Vi har nu suttit här i ungefär 40 minuter och jag fryser som fan! Vi har iaf fått i oss nå mat så nu mår jag mycket bättre. Har faktiskt inte ätit nått på hela dagen.
Min katt nosen fick stanna hemma..vilket jag inte ville,men nu blir det iaf så.
Jag tog med mig två fulla väskor med bara mina kläder så min mor är inte så jätte glad på mig för att jag tar med mig så jävulst mycke packning. Men sånn är jag;)
Lite ovanligt att man brukar hitta ett nätveck som man kan sitta på här i bastuträsk. Men jag ska vara glad för det,för jag har inte suttit på hela dagen,bara stressat och städat hela dagen! Så det kan vara bra med lite dator för mig just nu:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0