22.14

Nu är vi tillbaka,fast hos mig:) Köpte en strut med två kulor och fick inge sås eller strössel,fy så sur jag blev! Jag vill ju inte ha den då?
jaja imorgon jobbar jag för sista gången så det ska bli jätte skönt! Men måste ju vakna kl halv 6 för jag börjar kl 8 vilket jag inte ser fram imot..
Blir tråkigt då man ska lämna dom men jag ska hålla bak tårarna,haha näe nu skojja jag,så allvaligt har jag inte tagit det här jobbet. Kommer faktiskt bli skönt att slippa allt det:) Måste därimot erkänna att jag kommer sakna Cecillia,men vi träffas nog nån gång igen=))





Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag kommer att sakna dig åxå!=)

2009-07-07 @ 17:36:30
URL: http://cissiiostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0