Fisketuren

Jaa då var man hemma från en fisketur ute i naturen. Själv är jag absolut ingen natur människa, men
kan väl hänga med för den här gången,tänkte jag.
Men inte tänkt jag på alla mygg som jag kommer möta på. Och att det skulle bli kyligt hade jag inte alls en
aning om. Men som tur var så tog älskling med sig en tjocktröjja till mig.
Iallafall så fick vi inge fisk som jag förstod..
Jag och nazanin metfiskade och måste bara säga att det där inte alls är min grej! Nazanin verkade iallafall trivas i naturen,
haha

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen med älskling. Ska se funboys så jag hoppas att den är bra:)

Lägger ut bilder från ikväll. Lite suddiga men dom
är tagna med mobil så.



Haha sötgumman!


Om ni inte ser så är dom där killarna,Jonte och robin:)




Det där hemska huset låg alldelens intill där vars vi var.
Var tvungen att springa då jag gick förbi det, Jaa så rädd
var jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0