aj min tå:(

God morgon!

Sovit gott?? det har då inte jag.  Vaknade typ 4 gånger konstant..och drömde bara hemska drömma.
Vaknade desutom kl 7 imorse och kunde inte somna om,så ja väckte gubben men han somnade bara om så
jag fick tvinga mig till sömns igen.


Min tånagel slets upp när jag och älskling busade igår. Jag fick typ panik. Och det sved som fan!!
kan ni tänka er,att ens nagel slits upp? tänk er smärtan,fyfan
plus så var det stortån,och den har den största naglen...

 

Var tvungen att sova med plåster så att jag inte tappar nagel i sängen.

Nu har tån läkt lite men den är fortfarande lös..och det håller på växa en ny nagel där bak..inte mysigt precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0