Tåg till stockholm..

åh fick veta igår att det blir tåg till stockholm istället för flyg. Anledning till det orkar ja inte ta. Men iaf så kommer det bli en lång jävla resa för oss. Vi åker då med liggvagn så det blir bra. Skulle fan aldrig orka sitta i 13 h..Javet de är mycke men nu när man kan sova i lugn och ro så kommer tiden rulla som en räls.
Jag minns sist jag skulle åka så gick ja och min bror över till Kiosken som låg längst bort i tåget,så vi var tvungna att gå förbi sittvagnen där det luktade jag vet inte vad men iaf inte nå gott vill ja lova er. Höll för näsan så länge jag kunde, tur det. Folk satt där utan tröjor och sånt och det luktade däremot svett som fan! USCH




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0