Sol plus åska?

Jag tänker inte tala om för er vad jag gjort idag för det är lite privat,Kan istället säga vad jag tänker göra nu! Ja ni kanske inte vet det här men iaf så är jag otroligt dålig på att hålla mitt rum rent. Man kan nästan säga att hela min garderob är utslängd. Lite pinsamt när man får besök och rummet ser helt stökigt ut. Men man får väl helt enkelt skylla sig själv om man är så dålig på att städa sitt eget rum..

Är det bara jag lr hör jag åska? åh nej jag som hade tänkt lägga mig och sola innan jag börjar på mitt rum. Det verkar iaf som att solen håller på att försvinna...GREAT. Bara inte det börjar åska,för jag hatar verkligen när det bullar så där jätte högt. Faktiskt ganska obehagligt!



Nu ska jag gå och titta om mamii är klar med maten.
TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0