mitt svar

Jag skiter i dig! jag bryr mig inte ett piss om dig längre. Varför ska jag slösa en hel massa jävla tid på dig?
Ska jag offra allt för dig när jag inte får nått tillbaka? Varför ska jag sluta blogga bara för att jag mår dåligt
pga dig. Nej..Jag vägrar låta dig förstöra mitt liv. Du får fan bestämma dig nu! hur fan vill du ha det!?
Jag tänkter inte låta dig göra mig ledsen en gång till. Nu är det nog.Jag mår fan mycket bättre utan dig.
Jag ska fan leva livet utan dig. Jag bryr mig inte vad säger eller nått. Nu har du fått ditt!!

Jävla bög jävel!


Jag tänker inte låta dig styra mitt liv.
Jag börjar tvivla på att jag känner dig! vet fan inte vem du är längre..du är helt jävla förändrad. Hoppas du är nöjd! Det kommer aldrig någonsin bli som förr om du tror det. Jag ska fan aldrig låta dig vinna den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0