känner för att ta bort..





känner för att ta bort apberget! det är helt onödigt att ha det,är typ aldrig ens inne
och det finns inget att göra där heller. Orkar inte ens svara i min gästbok och ingen gör heller några nya album eller Inlägg som är roliga att titta på.
Skaffade apberget 2005 05 11 så jag tycker det är dags att säga hejdå till de.
Jag har helt enkelt växt ifrån apberget. Tycker inte ens att det är roligt att sitta där ,Jag gör det nog bara för att jag är van och palla sitta inne där när det är sommar!? uT med er fan.
Så jag tycker det är lika bra man avslutar allt här och nu.
Ska jag ta bort den nu efter alla dessa 4 år?känner helt klart för det. Eller ska jag behålla den bara för att jag vet att jag kommer sakna den nångång?

Kommentarer
Postat av: eve

nej jossan, apberget är bäst=(

sv; hihi nej vi är för stora nu

2009-07-02 @ 01:08:12
URL: http://evvvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0