josefin älskar solen

Varmt idag också:) ,jag som trodde det skulle regna i veckan men nej så var det inte eller man vet ju faktiskt inte säkert men jag lutar då mer mot sol än regn!

Idag jobbade jag till 18.00 så jag kom nyss hem från en svettande bussfärd..med massa folk i bussen. Usch det luktade
inte alls gott i bussen. Drog runt stan en tväris innan bussen gick och jag hittade faktiskt en tunika:)
Jag var inte alls sugen på att gå ner till festivalen och det verkligen inte vara många folk där heller. Drar dit i helgen istället för då går karusellerna snabbare plus så går man ju in kanske gratis annars får man slänga upp en 500 lapp:(
Imorgon ska jag och älskling sitta hundvakt till hans moster och hennes mans hundar! Dom kommer förmodligen vara borta till söndag så vi har hela huset för oss själva;)  nejnej okej inget kommer hände där så ni vet.

Ikväll blir det till Annelie som gäller för mig. efter det så hoppas jag på att älskling kommer hit.
nu kilar jag till konsum innan jag tar bussen till Annelie pusshej!




Jag saknar dessa tjejer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0