förlåt för uppdateringarna!

Hej,förlåt för att jag inte haft tid med bloggandet men det har varit så mycket just nu så jag har knappt haft tid med datorn och dock så har jag fortfarade inte min egen dator,utan jag får springa till den första och bästa dator för att kunna uppdatera.

Dom här senaste dagarna har varit helt uppe på topp,stadsfesten har ju varit igång så man har ju varit för det mesta där.
Mitt humör är så bra som aldrig förr. Jag fick veta för några dagar sen att vi ska först till stockholm sen mot gbg sen där tar vi båten mot danmark och sen tillbaka till gbg,när vi varit där i några dar så drar vi tillbaka till stockholm och förbi där i resten av sommarn skulle jag tro. Men gud så roligt det ska bli,kommer även träffa en massa kompisar i stockholm så jag längtar mest tilll det! Shoppa och självklart festa där ska man ju också göra. Får se om man hinner också träffa Natalie i stockholm,måste bara få tag på hennes nr som inte kommer vara lätt att hitta då man inte minns vars hon riktigt bodde..

jaja imorgon så jobbar jag för sista gången så jag ser fram imot att få sova ut efter tisdagen. Börjar 8 till 17.00 så jag själv tycker att det är för mycket men bara för att det är sista gången så ska jag kämpa mig upp och inte komma försent som jag har gjort på dom två senaste dagarna.

NU VILL JAG HA FIKA SÅ JAG SKA HÄLLA KALLT VATTEN PÅ GUBBEN SÅ ATT HAN KAN VAKNA NÅNGÅNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0