Festa i skarpnäck

Idag har vi städat och varit jätte flitiga för att dom skulle få främmande och det såg inte alls bra ut här hemma.
Kuddar,filtar,kläder och allt möjligt låg och skrota på golvet. Ölburkar över allt. Jaa ni kan ju tänka er hur det kan se ut. Iaf så ser det mycket bättre nu:)
Ikväll blir det iaf festa igen fast hos några folk,ska också äta där så det blir säkert mycket trevligt! Fast jag ser inte fram emot resan dit,kommer ungefär ta oss 40 min så det är ganska långt. Kommer dock träffa lite kompisar där så det blir roligt roligt! Min bror bodde ju faktiskt i skarpnäck först så ja känner ganska många där sen dess.




Bjuder på en fett söt bild på min älsklings Marley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0