aboow

nu sitter jag hos älsklings moster,och ikväll blir det bara att ta det lungt. Vi ska grilla nu sen he upp lite snacks och kanske dra igång en film för vi är ju hundvakt så då blir det stanna här hela kvällen. Imorgon drar vi istället till festivalen för jag jobbar ju imorgon så jag kommer aldrig orka upp om jag partar ikväll..men så får det bli:)
Snart far min bror,hans tjej och marley hem och jag är stört ledsen för jag glömde att säga hejdå och ge dom en kram. Så nu har jag jätte mycke skuldkänslor!!:( 
jaja dagen på jobbet var som vanligt lika jobbig. Fast vi fick sluta 3 idag=D



Ska bara säga att jag fått ett par nya skor av älskling=DDD jag är över happy just nu!!
Tack älskling,du är världens bästa!<3<33

bilder på skorna
   

 måste gå ut till älskling och hjälpa han nu innan han blir arg på mig..:) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0