Snart gäller det!

Jaha då har man köpt det sista till nyårs..men har dock ett väldigt stort problem kvar..har inte hittat min nyårs klänning. Vafan ska man då ta sig till? Sitter och tittar omkring på olika hemsidor och upptäcker nu att det finns flera stycken som jag skulle kunna ha. Varför ska man alltid hitta saker i sista sekunden! Blir så himla arg! Kan ju inte heller beställa dom för då lär dom ju inte kommer förrän nästa vecka..ååååååååh Får tvinga upp mig till stan imorgon och titta snabbt om jag hittar nått. Känner nu hur jävla stressig dagen kommer bli imorgon!

Har iaf hunnit köpt raketer och allt annat så det känns hur skönt som helst!

Snart gäller det folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0