JULLOV

JULLOV!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN JULLOV! Ni fattar inte hur glad jag är just nu! Nu kan jag sova hur länge som helst,sitta uppe hur länge som helst,Alltså göra vad jag vill! Nu hinner jag också uppdatera varje dag utan problem så det känns bra.

Vad ska jag ha hunnit gjort på lovet då?


  • Fara ut på äventyr med skotern
  • Festa minst 5ggr
  • Njuta av det,alltså bara vara med älskling och mysa
  • Åka twintips minst 1gång
  • Busa i snön hur kallt det än är..
Ja,jag ska verkligen ta vara på det här lovet! Men nu ska jag och älskling göra nå middag sen får vi se ikväll om vi festar!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0