Juldagen..

Hejhej! idag är det juldagen och jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Vi hade först tänkt fara till umeå till jonathans morfar och fria med dom men jonathans mamma fick magsjuka inatt så det blir inge av med det. Men nu hade vi iaf tänkt att dra igång en film för att vi är så pass trötta efter igår. Vi gick och la oss typ 3 efter en party kväll. Alltså efter vi fick julklapparna och så, så festa vi. Ganska galet att göra det på julafton menmen!;)

Jag fick iaf masssor med presenter,ojoj vad glad jag är för dom! Fick nog nästan ingenting jag inte önskade mig. Kan säga det jag fick här: En väska,skor,massa kläder,massa smink,smycken,hudprodukter,hårprodukter,en jacka. Det är vad jag minns iaf. Inte så dåligt med bra saker iaf:)


Kommentarer
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Sex som det ska vara

Följ bloggen där sex får vara lustfyllt och helt utan skam – TripleSex! En blogg för alla, oavsett läggning, civilstatus eller sexuella preferenser. Vill du ha kvalité i det du läser? Titta in ;)



Avskyr du reklam som denna? Då ber jag om ursäkt och önskar dig en trevlig dag!

2009-12-25 @ 18:35:40
URL: http://triplesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0