:)

Hejhej!
Idag är det onsdag vilket betyder att det snart är torsdag sen fredag!! Den här veckan har nog varit den långsammaste veckan på hela året. Det kan nog bero på att jag vet att det snart är lov. Jag längtar iaf jätte mycket till lovet,kan inte förklara så mycket jag ser framemot det! Ska verkligen njuuuta av lovet.

Idag har jag sovmorgon,vilket är hur skönt som helst. Jag vaknade typ just nyss och jag känner mig faktiskt utvilad nu med tanken på att jag egentligen brukar vakna halv 6 varje dag. Vi börjar iaf kl 25 över 10 så det är läänge kvar men man har ju massa bussresor framför sig också..

Igår slog vi in en massa presenter och tog fram granen så nu har man verkligen fått upp julstämmningen! Men nu ska jag ta en snabb dusch om jag orkar,Pussochkram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0