:)

Tjoho
har inte skrivit på några dagar för att jag har kände att jag behövde bloggfria dagar, för att jag har lagt hela min fritid på bloggandet. Nu har jag fått dom dagarna jag behövde. Känner mig utvilad och är redo för att blogga massor men först så skulle jag uppskatta att ni läsare kommer på förslag som jag kan skriva om för det ända jag skriver om är typ alla fina skor/kläder jag älskar. Men eftersom att jag har så blyga läsare så förväntar jag mig inte heller så mycket men om det är så att ni skäms så får ni vara anonyma,duger lika bra!:)


Ikväll blir det garanterat en innekväll för att det är så himla kallt och för att ingen är ute så jag får hoppas på att det är bra program på tvn ikväll,får iaf inte missa ''mammas pojkar'' kl 20.00.
Men ska ta en snabb dusch nu PUSSAR!

(Och glöm inte bort att kommentera vad ni vill att jag ska skriva om!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fortsätt som du gör! Den är bra som den är:D

2009-12-03 @ 22:22:10
Postat av: Anonym

lite mer uppdateringar!

2009-12-04 @ 06:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0