Who´s that girl?

haha alltså fett skum kväll. Folket där borta var ju helt skumma. Särskilt en jävla noll 8a som va där. Ja hon va ju helt störd!
Iaf när vi kom till festen så rusa hela folket mot oss och började hälsa och sånt. Sen när den där jäävla 08an kom fram och hälsa så blev det ju fan spårat för robin ville inte hälsa på hon och då fick hon ju serriöst damp och börja säga bög och allt till han så det blev helt spårat. Vi drog typ lika snabbt som vi kom.
Iaf så kunde vi inte dra hem för vi hade ju börjat dricka,så vi drog upp till mullberget som ligger en liten bit in i skogen. Iaf ringde vi dit folk så vi blev till slut många där som festa. Ganska mysigt men jag stör mig fortfarande på den där jävla fjortisen! åh gå och häng dig lilla flicka.

Vi blev kvar i mullberget till typ 3 så sen drog vi hem till älsklings kompis och sovde där bara för att vi inte orkade vara tysta hemma:) Nu under ni säkert varför jag skriver den här tiden. Ja det börja med att jag hade skit ont i magen hos den där kompisen. Och jag sovde skit sumt så jag kände att jag var tvungen att väcka älskling så att vi kunde dra hem så vi tog våra saker och drog med en stört. Nu ligger jag här i jontes säng och kan inte sova. känns onödigt att somna om nu med tanken på att jag ändå ska måste vakna 12 imorgon. Älskling sover helt djup,ser ganska skönt ut! Ska jag sova fast än det är morgon? Börjar faktiskt bli trött.



Äkta fjortisar med vitt läppstift och som använder
upp sitt hårspray på en kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0