Varför så kallt?

Nu börjar vintern närma sig! jag längtar faktiskt lite smått. Köpa nya vinterkläder och vinter skor,ojoj ser verkligen framemot det! Ingen mer som gör det?

Ikväll så skulle jag och min vän skulle åka rullskridskor till skehamn..duktiga är vi eller så inte. Det blev inge av,Vi kom oss typ 30 meter från mitt hus och var helt slut haha näe men vi kände inte för att åka hela lååånga vägen till hamn,gud så jobbigt det skulle vara. Iaf så vände vi och ringde min väns pojkvän och bad han hämta oss och såklart gjorde han det. Sen drog vi förbi alba och köpte oss en mjukglass,MUMS. Vi for och åt den på kurjan vid vattnet,mycket musigt! Nu är jag hemma hos älskling och ska strax ta en lång och skön dusch. Inte behöva tänka på att man ska stressa,ska bara ta det lungt och njuta!

Skriver senare ikväll kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0