Uppdateringen min suger! javet

Hejhej,kom nyss hem! Såg att flera hade ringt..förlåt! Glömde mobilen hemma. Hade själv inte märkt att den inte va med mig. Haha jaa så mkt bryr jag mig om min mobil. Längtar tills jag får min Nya mobil. Fan va skönt det kommer att vara! Då slipper jag dampa med mina knappar för att alla knappt funkar typ inte eller man måste trycka jätte hårt och flera gånger för att dom ska funka. Fattar inte hur jag orkar med den ens. Skoldagen var väl ganska nice! Började 1 och slutade kvart över 4,vi slutade egentligen 4 men typ halva klassen stannade kvar för att fortsätta med pysslet till Forumspels mappen. Tog direkt bussen hem,fast egentligen skulle jag förbi Scorett som ÖPPNAR HÄR I SKELLFTEÅ IDAG! Men  jag  var  för  lat  för  att  stanna  i  stan, fast  Imorgon är det iaf en mode visning som kommer att visas där så BE THERE! 

Ni ser säkert min nya bloggdesign! Jag vet att jag byter typ 24/7 men det är så himla roligt att hålla på med dom och göra dom som man vill! Jag tycker iaf att den andra var lite så där små jobbig. Den här är lite enklare ,natuligare  och mkt finare.
Nu ska jag sätta mig och plugga lite eller plugga och plugga , Ska bara skriva klart ''En vanlig dag i mitt liv'' berättelsen som jag inte hann klart på skolan. Så det går nog fort. Nog om det! Ska försöka skriva senare ikväll om jag hinner! PUSS&KRAM




MASSOR MED UNDERBARA SKOR!  LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0