Bure camping:)

Hej bloggen!
kom nyss hem från bure camping, där jonathans familj och släkt står och kampar. Iaf så kom älsklings mamma och hämtade oss för att vi skulle grilla med dom. Det blev bada där även fast vi inte hade några badkläder eller handuk. Hade inte heller nå smink eller min kära plattong:(, Men jag klarade mig skit bra ändå. Nu ligger jag iaf här i älsklings säng och dunkar T.I - what ever you like ( fett skönt ). Väntar också på att älsklings ska komma hit för han är och träffar hans syster som är här i skellefteå nu. Orkade inte följa med. Är för lat för att fixa mig nu heheh;)


Funderar på vad man ska hitta på ikväll?, men har redan tackat nej till att dra och grilla med några men har ändå lite lust att festa men med tanke på all tjaffs som blev igår så skippar vi nog det ikväll:)


Här kommer det en bild på campingen. Det är ganska litet tycker jag iaf,
men det ändå på nått sätt jätte mysigt där!

Tog den dock inte själv,snodde den från google:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0