Hemma Igen!!

Hallå hallå!
sorry för att jag inte haft tid till att blogga. Har helt enkelt glömt bort bloggen totalt. Eller har tänkt på den litegran men har inte haft tid då. Men nu är jag på gång igen och jag har tagit massvis med bilder men tyvärr så kommer bilderna från mobilen men skit samma:)
Måste säga att jag haft FETT roligt i Stockholm. Har varit helt underbart fast vädret har varit kaos. Rain everyday. Sucks, men vi har ändå kunnat styra ihop bra dagar där. Iaf nu när man kommit hit tillbaka till skellefteå så ser man att vädret är helt underbart här. aja Jag ångra då inte att jag for. Skönt att komma iväg ett tag.

Har varit på stan mycket där också så nu har jag fått med mig hem massa kläder. kan visa sen.
Iaf Tur att det rymdes i min proppfulla väska.
Annars hade jag varit tvungen att slösa pengar på en resväska...


Resan hit till skellefteå kan ni ju ana att den var himla jobbig!

Först åkte vi pendeltåg till T-centralen därefter nog vi tåget mot märsta och sen mot Gävle,där vi var tvungna att vänta i 3 timmar till nästa tåg och då ploppa det upp för alla att det var jävligt kallt här i norrland. Tog på mig 3 tjocktröjjor och två byxor men frös ändå. Iaf så drog jag och älskling igång en läskig film så tiden kunde pasera 06 på morgon då tåget till sundsvall skulle komma. När vi var i Sundsvall tog vi bussen mot Skellefteå och vi var tvungna att sitta där i 6  hela timma. Not bad?! Sovde ändå för det mesta men fick fett ont i rumpan av dom hårda säterna:(
Nu är vi iaf hemma eller bussen släpte av oss här i skellefteå 2 på dagen och var fett risig efter tåg/buss resan men jag åkte hem med älskling och hans mormor. Snabbt och skönt.
Har sovit i massa timmar nu och är rätt utvilad nu men ändå ganska sliten i kroppen. Har inte sovit nått förutom på bussen. Men nu ska jag bara ta det lungt och mysa med min efterlängtade katt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0