Trööttt Tröttare Tröttast!

Åh gud vad trött jag är efter en lååång dag på skolan. Det har liksom varit ett helvete med tanken på att man somna 2 och steg upp halv 6...Egentligen hade vi sovmorgon till 10 men jag och min vän hade inte lyssnat då läraren sa det innan vi slutade i fredags. Typiskt oss då, att tro att vi börja vanlig tid. Nu är jag fett sliten och har fett ont i fötterna. Det får bli en fotvårdskväll ikväll,haha eller så inte. Nu vill  jag  bara  sova  men  måste  försöka  hålla mig vaken så jag är trött till kvällen. Skoldagen var treeevlig! Nu har man typ liksom kommit in i klassen,alltså man känner varandra lite bättre iaf. Vi pratade iaf om att typ ha klassfest snart så alla va med på att ha det,Vilken bra klass ja har då! Det blir förmodligen om 3 vecker men det blir skit bra! Men det kommer inte bli en öppenfest iaf! BARA så ni vet:)

NU VILL JA SOVA!!

Kommentarer
Postat av: Linda Q

Skönt det vore att lägga sig i sängen! :P

2009-08-24 @ 16:09:49
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0