Snart börjar skolan..

Det här är sista natten man får sova ut innan skolan börjar ''SUCK''.. Hur kommer jag orka upp kl 6 på tisdag?! vaknade idag 10 men somnade om direkt och sov till halv 3...

Ikväll blir det inge sova för mig,ska försöka vara vaken hela natten så jag blir trött på måndag kväll. Vet inte hur jag kommer lyckas med det. Men jag måste försöka!
Känns som att sommarlovet har gått hur snabbt som helst! har knappt hunnit med att räkna dagarna. Har inte längtar ett dugg till gymnasiet. Nu vet jag vilka som ska gå i min klass,så det är skönt! Kommer dock börja med några folk som jag redan känner så det blir ju ganska skönt.

Här är min nya klass
Och ni som inte vet vilken linje jag ska gå så blir det Spectrum Skapande komunikation.

Spsk

Bergman Gabriella
Bergman Josefine
Bjurman Amanda
Eriksson Malin
Furberg Rebecka
Grahn Fanny
Gustavsson Nazanin
Hellsten Josefin
Holmberg Runa
Holmlund Jennie
Häggström Felicia
Johansson Matilda
Larsson Lisa
Larsson Sebastian
Lind Ariyan
Lindahl Sandra
Lindmark Johanna
Lundgren Nina
Lundkvist Rebecka
Lundström Julia 
Luojukoski Jessica
Normark Jenny
Stenlund Isak
Vallström Evelina
Vestermark Emilia
Vestermark Johanna
Ådell Mimmi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0