Lyckad färgning..not

Har färgat mitt bruna hår nu med den här hårfärgen


Okej, nu tänker ni säkert hur fan jag kan färga mitt hår blont..men nejnej ni kan vara lugna,jag har självklart inte tänkt ha blont hår..Jag skulle ju se förjävlig ut. Men iaf så tog jag den färgen för att jag tänkte att det skulle bli mörk blont men haha så blev det inte. Mitt hår blev istället orange..jaa tror ni att jag är glad just nu? Skolan börjar fan imorgon. Ska nog ta mitt liv nu! Jag kommer aldrig gå till skolan så här,aldrig i mitt liv!! Har redan färgat 2ggr men aldrig lyckas till den färgen jag vill ha. Ska jag måste riskera att färga mitt hår igen..hm känner att jag inte har något val. Ända sättet för att komma bort från den här Äckliga hårfärgen!Åh va sur jag är just nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0