Knock You Down!

Tjenis!
 
Musik är verkligen det bästa jag vet,efter älskling då. Men alltså gud vad jag älskar det! Sitter och dunkar allt från rmb till disco musik. Hoppas jag inte spränger älsklings högtalare bara;) Ikväll får vi se var vindarna vänder. Men jag satsar på att det blir fest ikväll också. Jag och älskling har också huset för oss själva ikväll så vi ska laga pitabröd med annat. Min favorit! Har just duschat håret,raka benen och sånt. Känns ganska skönt att få det gjort så att man inte ska behöva stressa och sånt ikväll.

Fick just höra att vi inte äter ensam för att en kille som har hyrt älsklings garage för att han ska ha nånstans att tatuera ska äta med oss. Det blir trevligt trevligt! Iaf med tanken på tattuera så ska jag snart göra det=D nice va?!
Men ni får veta mer om det nån annan dag. Nu ska jag fortsätta med det jag nu gör. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0