Har verkligen Sömnproblem!

Jag fattar inte hur jag kan låta mig själv vara uppe så här sent när jag har skola imorgon. Kan inte heller säga att ''nä men imorgon ska jag verkligen sova tidigt'' för självklart så håller jag det aldrig. Är så himla dålig på att passa tider. Kommer typ alltid försent till allting! Typiskt mig haha.  Måste försöka förbätta mig med sånt där. Typ fixa allt innan jag lägger mig och sånt.Kan inte heller lägga mig i sängen om jag är pigg för då ligger jag bara och vrider och vänder hela tiden. Ligger och tänker på massa saker när jag egentligen ska försöka sova hah. Min mama tycker inte alls om att jag sitter uppe nu..hon kommer hela tiden in och tjatar på att jag ska lägga mig nu! Men självklart så lyssnar jag aldrig. Får helt enkelt skylla mig själv om jag kommer försent och inte för mitt studiebidrag.. Nej det får inte hända. Nu ska duktiga Josefin sova,men innan det så måste jag leta rätt på min fina katt som jag vill mysa med. Pussar på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0