GALEN I SKOR!

Ålltså jag kan inte fatta att Scorett har öppnats just här i skellefteå! Är överlycklig just nu. Nu slipper man gå in på deras hemsida och köpa därifrån hela tiden,nu drar man istället till stan där affären står just vid ingången till ck, UNDERBART.
Gick in dit idag och fann massor med skor!! Det var dock jätte trångt och jobbigt att gå runt där men det är ju självklart att det är massa folk där,scorett öppnar ju! Kan nästan tänka mig ha på mig alla skor där!? Bara snygga skor,jag svär! Tänk att just den perfekta affären öppnades här..det behövdes verkligen.

Här är lite skor som jag såg där idag
Som var mer än bara underbara.


(det gick tydligen inte att ladda upp bilderna. Men jag får väll försöka senare.)
 
Ska dra fram nå fika nu pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0