Första skoldagen..

Idag missade jag bussen till skolan..Helvete!!! haha kunde inte göra så mkt och jag var så sjuk trött så jag gick och la mig igen...Inte bra! Nu har min nya mentor ringt och hon va inte glad hon. Imorgon måste jag absolut komma dit för min mor är inte glad på mig just nu och jag har missat typ allt från idag. Kommer förmodligen möta upp Nazanin min kompis på stan så att vi kan åkta tillsammans till Anderstorp för jag har typ ingen aning vars jag ska och vart allt ligger. Tur att hon finns då:)

Ikväll bör jag sova tidigt! Om jag nu kan för jag råkade vakna 2 idag så jag kommer nog måsta ta sömntabletter haha.
Näe ,nämen helst inte det.
Har iaf nyss ätit så nu är jag proppmätt,ska nog lägga mig i älsklings säng och smälta maten till han kommer hem hit:)

Kommentarer
Postat av: jullee

men lyckat jossan;);)<3

2009-08-18 @ 20:33:14
URL: http://jullearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0