Bärbar dator?

En bärbar dator tror jag nog inte att nån skulle tacka nej till. Det är fan jätte praktiskt. Man kan ta med sig den var som helst och hur som helst typ. Eller beror ju på hur stor den är. Jag har iaf fått låna min brors bärbara dator för den andra datorn är lite cp just nu. Men heldre har jag en bärbar än nån klumpig stor dator som är fett seg!

Men jag har iaf ett problem just nu med den här datorn och det är att jag inte får ladda ner varken bilder eller låtar? Åh hur ska jag då klara mig? Ska försöka göra allt för att jag ska kunna/få ladda ner utan problem.
Blir ju hur tråkigt som helst om man inte kan lägga ut bilder på bloggen. Man tappar ju lätt läsar då,för vem vill läsa en blogg som bara har en massa texter i. Boring säger jag iaf! tycker om att läsa bloggar som lägger ut massa bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0