Allt på plats!

Hej bloggen!
förlåt för att jag inte skrev igår. Hade så mycket att göra. Mitt rum såg ut som en svinstia och min cp katt hade tydligen kissat på några av mina skor! TROR ni att jag var glad?!? Nej inte alls! fy vad jag hatar kattpiss,det luktar fan inte gott!
jaja mitt rum är iaf jätte rent och fint nu. Det blev jätte mysigt efter mobleringen! Det har nog aldrig varit bättre efter alla min mobleringar som jag gjort i mitt rum. Har också fått in min dator eller rättare sagt den jag lånar av min pojkvän. Det är den jag sitter på just nu och den funkar skit braa=D
 

nu ska jag nog lägga mig ner och mysa med min pluttieälskling för vi ska tidigt fara till min älskling för att han ska på polisförhör för att nån har sagt att han varit och förstört på fotbolls planen. Så han är anklagad nu men jag vet och tror inte heller att han gjort nått:)
Men nu håller jag på att somna Godnatt!


Har inga bilder på datorn än så länge men jag
hittade den här bilden som jag lagt upp på bloggen
förut men jaja Här har ni iaf Nosen min katt som pissa
på mina fina skor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0