there you go darling!

precis tagit en dusch och rummet är helt städat,gud så skönt allt känns just nu. om ni undrar varför jag inte skrivit i blogg så är det för att jag inte orkat,men de får bli lite så där ibland. Idag så var det iaf skola igen..inte så roligt men det är inte länge kvar tills sommarlovet..och det längtar man ju inte liite till!! sportlovet har varit underbart med sol och värme och det spenderade jag mest med älskling,det kan ju inte bli bättre=) dagarna drar sig mer och mer mot valborgs,roligt kommer man då ha! får ju bara hoppas på en snöfri valborgs,men innan det så borde det väll vara borta? på skolan fick man då träffa flickorna som man inte sätt under lovet,men de va då roligt,dock så for jag hem efter 3 lektion pga jag hade fruktansvärt ont över allt och jag svettades t.o.m så det va ju febern de. Ikväll så blir det nog vara inne så att man blir frisk och kry så att jag kan träffa älskling imorgon. får se väll se vad man hittar på nu här hemma,en sak är säkert en kväll framför tv blir det vilket som hellst . ska iaf se ''Ballar av stål'' kl 21.55 och det blir nog också ''spårlös'' 21.00 på fyran. Amen nu ska jag dra mig vidare, vill bara tillägga att Nazanin Gustavsson blir 16 idag! Ett stort grattis till gumman. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0