amazing days.

sitter och funderar på vilken färg jag ska färga imorgon, är så himla less på mitt hår och min färg. Antingen så vill jag färga det mörk rött lr typ guld brunt/ljus. själv tycker jag att jag borde pröva guld brunt men är lite tveksam på att det skulle passa mig. Men man måste ju pröva för att se resultatet. Jag är inte säkert på att jag vågar chansa så förvänta er inte att jag kommer till skolan med guld brunt hår för man vet aldrig om jag nu skulle våga det=) Iaf vaknade jag typ 7 idag,fick panik för min buss till hamn gick tio i 8..,fast först så vaknade jag halv 6 som alltid men jag råkade blunda lite så jag försovde mig rejält. Har nu bestämt att jag ska lägga mig tidigt varje dag och ta en dusch innan jag ska sova så jag slipper stressa och bli förbanad varje dag för att jag inte hinner allt på morgon. blev på bättre humör efter ett tag på skolan,då jag kom på att det var skit bra väder..och självklart så solade vi hehe. blev säkert LITE brun. Här har ni den fula färgen som jag har just nu. nu ska jag gå ut så har det bra,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0